Alla inlägg under juli 2011

-.-

Av jasmine andreasson - 26 juli 2011 00:19

pallaom man vll ha ngn så har man personen , håller inte på med flera samtigt xd men aja idag kom men hem efter varit hos en kompis i trollhättan och de var de äckligaste huset jag ngn sin har sett , fyyyy

Av jasmine andreasson - 15 juli 2011 10:44

hallojsan ,

länge sedan jag skrev ngt men min data laddare försvan så min älskade mamma köpte en ny :D

det har varit ett jobbigt sommarlov , typ ingen fritid alls , typ passat barna hela tiden :P höhö


aja allt har skitit sig , förlorar vänner för dom har skaffat kille , så patetiskt ! 

och mamma har skadat sig så hon hoppar på kryckor , aja skit samma ,


idag ska man passa barna sen in till gbg och träffa kristoffer sen kanske till borås , 

beror på om jag ska passa barna imon och om jag ska de ska vi till trollhättan till en marknad och artister och ahh sånt tråkigt xd

höhöh (a)


killar är bara skit , säger till en ann man gillar en sen bara iggar en och håller på xd men aja ! 


dags att vara singel ett tag känner jag , ta det lugn och försiktigt ;D 


men men , hoppas jag inte tråkar ut er allt för mkt xd är ganska bra på de ^^


men aja gör ett inläg imon tror jag 


obs . sorry att jag stavar så dåligt men datan cpar över -.-

 



nu kommer en jätte bra låt som va länge sedan man hörde :P


 

Presentation


jasmine andreasson (L)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards