Alla inlägg under maj 2012

Av jasmine andreasson - 20 maj 2012 19:26

hejsan alla ! :) 


allt bara skiter sig hela tiden och spe med mamma och vi bråkar som fan nue , 

hon har börjat ljuga för mig och klarar ej av de så blir piss sur asso , sen så säger hon att hon skiter i om jag ljuger för henne och massa sånt skit ! , pallar inte , orkar inte med henne lixom , gaaaah -.-

p

Av jasmine andreasson - 9 maj 2012 13:38

hejsan ! 


nu var det ett tag sedan jag la in ett inlägg , mhmm vet inte riktigt vad jag ska skriva men kan berätta lite kort om visa saker , 


ja bor ju som sagt på internat och det SUGER och trivs ej här , men aja vad ska man göra ? joo jag plågar mig igenom det här tyvärr och pallar ej , men men vill bara hem men vafan ska man göra åt skiten ? kan ju inte skolka exakt , 


men aja har kollat på bb på nätet och då ska ju 2 st in och gifta sig och jag tkr det är för gulligt , riktigt kärlek verkligen vill med ha det verkligen :)


men man kan inte få allt man önskar sig här i världen som sagt och det är lite synd men hur fan skulle de vara om det gick då ?! 



vad har ni gjort i veckan då ? jag har iaf träffat en väldigt saknad vän och hon sov hos mig igår natt så mysigt , kanske träffa henne i stan ikv , mysigt (A)  kommer en liten bild på henne :D 


 

xd

Av jasmine andreasson - 4 maj 2012 18:37


 

 

Presentation


jasmine andreasson (L)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards