Alla inlägg under januari 2012

Av jasmine andreasson - 31 januari 2012 14:45

hallo bloggen ! 

var rätt längesedan nu men har hänt mkt :) zumba varje måndag nu då och mycket plugg och allt bara gaah !! pallar ej :D idag har man varit duktig i skolan och FIXAT allt i grupparbetet även ifall inte den andra personen kommer. inte mitt problem att hon inte är klar ..  men jag är klar ! känns jävligt gött faktiskt :D

men nu blire film har ass ont i magen :(  

Av jasmine andreasson - 19 januari 2012 16:59

hejsan alla !  :D 

ohh gud jag har en rumskompis på internatet som bara ljger och beeter sig som en **** åhh blir bara så irriterad  

men nu käkar man popcorn med den sötaste ungen ! *( Anna )  

så hör av mig ikv när jag har fått mina cigg :D   

Av jasmine andreasson - 18 januari 2012 22:24

jag tänkte vara snäll och hänga med en kompis och köpa cigg men när vi kom fram så var affären stäng i sätila * morr * stog säkert ute i 45 min och vänta på en fittig buss som aldrig kom -.- KALLT SOM FAN var det oxå ^^ 

haha aja nu blire snart natten , internet dör ju kl 11 väldigt segt är det iaf :O och skola imon , fyfan säger jag bara ! orkar inte mer nu :( 

får la fortsätta att kolla på paradise hotel - norge innan internet dör , så gör la ett nytt inlägg imon :D


 

Av jasmine andreasson - 18 januari 2012 08:29

hejsan alla ! 

det var ett tag sedan nu men ska börja göra några tråkiga inlägg nu vettja. 


nu den senaste tiden har jag haft fullt upp verkligen och hittat lite gammla bilder på mig ! o harre vad jag saknar mitt hår ju :( men aa mitt hår börjar ju växa uut igen ;D känns väldigt skönt efter det dumma jag gjorde -.- hahah pinsamt värre, 


en sak som är väldigt skamligt som har hänt är en kille oscar som var oskuld som 17 års ålder skulle fylla l18 och så snäll som jag är tog jag den -.- patetisk unge som ljuger för att bli av med sin oskuld .. just nu kåter jag kanske som värsta horan men vafan tala sanning ist för lga för att bli av med oskulden .. 


samma sak nu hemma typ , får inte kolla på tv för jag betalar inte , bor på internat i skolan och om jag kmr ngr sekunder försent så stänger mamma av mig och så får jag inte gå kvar för det kostar runt 3000 - 4000 kr per månad , men om jag inte går i skolan så får jah inte bo hemma , asso patetisk är hon ! och om csn rycker så rycker vårat ngt bidrag så nu vågar hon inte stänga av mig längre .. asso aa , börjar bli ganska mycket med skola , vänner , familj , kärlek , sex och allt , 


men men sånt händer här i livet :D haha hoppas ni alla har haft det bra och ska börja skriva lite mer ngn gång ibland ,

nu bjuder jag på en dålig bild :D

 

Presentation


jasmine andreasson (L)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards